Raport Havas Commerce „Projekt Alfa. Jak polskie pokolenie Alfa robi zakupy?”

2025-10 Havas commerce

Raport Havas Commerce „Projekt Alfa. Jak polskie pokolenie Alfa robi zakupy?”

Pokolenie Alfa to dzieci urodzone po 2010 roku – pierwsza generacja całkowicie wychowana w erze cyfrowej. Dla nich świat online to nie dodatek do codzienności, lecz jej naturalne przedłużenie. To młodzi użytkownicy internetu, którzy już dziś wpływają na decyzje zakupowe swoich rodzin, a w niedalekiej przyszłości staną się pełnoprawnymi konsumentami. Wyróżniają się wysoką biegłością technologiczną, szybkim przyswajaniem nowych trendów i silną potrzebą personalizacji. Ich wybory, sposób poruszania się po świecie e-commerce i oczekiwania względem marek mogą diametralnie różnić się od starszych grup wiekowych – również tej najbliższej, czyli generacji Z. Dlatego zespół badaczy CSA wraz z Havas Market, wyspecjalizowaną w e-commerce i performance media jednostką Havas Media Network, postanowił przyjrzeć się z bliska ich zwyczajom zakupowym online, aby zrozumieć, co ich przyciąga, jak podejmują decyzje, gdzie i jak kupują oraz jak widzą przyszłość zakupów online. Bo choć są jeszcze bardzo młodzi – ich głos zaczyna realnie kształtować przyszłość rynku.

    Wypełnij formularz aby pobrać raport



    *- zgoda obowiązkowa